DIRECTX 12 API YENİ ÖZELLİK SETİ GPU YÜKLEME YIĞINLARINI TANITIYOR, CPU VE GPU İÇİN RAM’E EŞZAMANLI ERİŞİM SAĞLIYOR

Haberi Sesli dinle
Getting your Trinity Audio player ready...

Microsoft, DirectX 12 API’sine iki yeni özellik ekledi.

GPU yükleme yığınları ve Normalleştirilmemiş örnekleme en son Agility SDK 1.710.0 önizlemesi ve ilki daha iyi görünüyor Çiftin ilgi çekici yanı. SDK önizlemesine yalnızca geliştiriciler erişebilir şu anda, 31 Cuma günü resmi olarak tanıtılmasından bu yana Mart ayında. Destek, en son grafik sürücüleri aracılığıyla da başlatıldı, NVIDIA, Intel ve AMD tarafından yayınlandı.

Microsoft ekibi şuları söylüyor DirectX 12’deki GPU yükleme yığınları özelliğinin önizleme sürümü hakkında:
“Geçmişte bir GPU’nun VRAM’ine CPU tarafından erişilemiyordu, bu da programları PCI veri yolu üzerinden GPU’ya büyük miktarda veri kopyalamak zorunda kalmak.

Çoğu modern GPU’lar VRAM yeniden boyutlandırılabilir temel adres kaydı (BAR) sunmuştur Windows’un WDDM 2.0 veya sonraki sürümlerde GPU VRAM’i yönetmesini sağlar.”

Güncellemenin CPU’ya nasıl erişim sağladığını açıklamaya devam ediyorlar bağlı grafik kartındaki VRAM havuzuna aktarır: “VRAM ile Windows tarafından yönetilen D3D, artık yığın bellek erişimini doğrudan CPU! Bu, hem CPU’nun hem de GPU’nun belleğe doğrudan erişmesini sağlar eşzamanlı olarak, CPU’dan GPU’ya veri kopyalama ihtiyacını ortadan kaldırır belirli senaryolarda performansı artırıyor.” Bu GPU optimizasyonu bilgisayar oyunları bağlamında birçok fayda sağlayabilir, çünkü bellek gereksinimleri, görsel malzemelerdeki artışa paralel olarak büyümeye devam ediyor. gelişmişlik ve karmaşıklık.

CPU ve GPU arasında paylaşılan bir bellek havuzu ihtiyacı ortadan kaldıracaktır, oyun senaryosu verilerinin kopyalarını hem sistem belleğinde hem de grafik kartı VRAM’i arasında daha az veri akışına neden olur.


iki konum. Modern grafik kartları çok daha fazla Ana sistem belleğinin (en iyi ihtimalle DDR5) aksine hızlı yerleşik bellek standartları (GDDR6). Teorik olarak CPU, özel işlemcilerden büyük fayda sağlayabilir.


ultra hızlı VRAM havuzuna erişim sağlayarak, belki de
DDR6’nın ana sistem belleğinde günlük standart haline geldiği bir zaman.

Bir Cevap Yazın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.